HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

  • masa pelepasan:2024-03-28 15:52:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:250
  • Penerangan pantas:

    Haeju,Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan unt

Kandungan artikel

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

HaejuPersekitaran penggunaan: mampu menyesuaikan kepada persekitaran kerja tertentu, seperti bekerja dalam persekitaran yang sangat korosif, debu, suhu tinggi, dan suhu rendah.

Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

LawangJembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

Alasan: Penapis diblokir.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.


HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan



Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.

() Tali wayar besi di lif sepatutnya diperiksa secara terus menerus untuk tali longgar dan wayar patah, kerana ia sering digunakan dan juga merupakan komponen penting. Oleh itu, tidak sepatutnya ada pemeriksaan yang tidak berhati-hati untuk mengelak mempengaruhi penggunaan biasa lif.

Reason: The return valve is not closed.

sumberLif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu,HaejuJembatan boarding yang boleh dikembalikan, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik,HaejuTekanan hidraulik paksi boarding tetap, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.


HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan



Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Menyelamatkan lebih banyak modal dan melaburkan dalam pengendalian kargo tradisional bergantung pada lebih banyak kuasa kerja untuk meningkatkan efisiensi kerja. Jembatan boarding bergerak hari ini berguna untuk meningkatkan efisiensi kerja, menurunkan kadar penggunaan pekerja, menyelamatkan lebih banyak pelaburan kapital untuk perusahaan, dan meningkatkan efisiensi ekonomi.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah,HaejuJembatan naik bimbit, motor terbalik kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

HaejuJembatan lebih mahal daripada lif biasa, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.


CarolinaMaklumat produk lain
  • ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

    ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

  • ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

    Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

  • Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

    Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

  • Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

    Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • NawabganjScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasaApa yang menyebabkan pembakaran

    NawabganjScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasaApa yang menyebabkan pembakaran

  • WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

    WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

  • WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

    WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan memberi anda HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan oleh syarikat kami, perkhidmatan HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan. HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!