Pueblo Nuevo TiquisateParameter pengubah kuasaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perh

masa pelepasan:2022-11-01 16:50:11 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:1072

Petua teras:Pueblo Nuevo Tiquisate,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; O

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pueblo Nuevo TiquisateKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Mod wayar pengubah jenis kering:

SeraingDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


Pueblo Nuevo TiquisateParameter pengubah kuasaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam penyelenggaraan



Pemburukan pengisihan Solenoid

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kepercayaan() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api,Pueblo Nuevo TiquisatePerkenalan ke pengubah jenis kering, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

produksiPada pengurusan muatan:

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,Pueblo Nuevo TiquisatePembelian pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pueblo Nuevo TiquisateKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Sebelum aplikasi bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,Pueblo Nuevo TiquisateKuasa pengubah tiga-fasa, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Pengubah kuasa

Hak cipta dan notis:
1. Pueblo Nuevo TiquisateParameter pengubah kuasaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perh yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Pueblo Nuevo TiquisateParameter pengubah kuasaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perh, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Pueblo Nuevo TiquisateParameter pengubah kuasaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perh adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Pueblo Nuevo TiquisateParameter pengubah kuasaBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perh mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Carolinamengesyorkanberita
CarolinaBerita terkini