PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri

  • masa pelepasan:2022-11-29 16:50:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:187
  • Penerangan pantas:

    Pyrgos, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatanKawalan salib-seksyen bagi pemalam

Kandungan artikel
pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pengubah kuasa

PyrgosPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Saint-Louis du NordJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri



Untuk pemasangan tongkat kilat pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,PyrgosHow much is the 2000 box transformer, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar,PyrgosKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyak,PyrgosUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Hasil ujianApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Pengubah kuasa

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

konsumAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

PyrgosLepaskan skru inti

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

CarolinaMaklumat produk lain
  • CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

    CosenzaPlatform penunggang jenis trek panduanKeperluan penyelenggaraan

  • CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    CosenzaPlatform mengangkat tali aluminumKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • Calle BlancosKelas pengubah terbenam minyakMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuata

    Calle BlancosKelas pengubah terbenam minyakMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembuata

  • VlaardingenPlatform angkat hidraulik tetapPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasan

    VlaardingenPlatform angkat hidraulik tetapPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasan

  • VlaardingenBeli jambatan boarding hidraulikCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenag

    VlaardingenBeli jambatan boarding hidraulikCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenag

  • KatowiceJembatan penerbangan tetap hidraulikMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

    KatowiceJembatan penerbangan tetap hidraulikMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

    KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

  • KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

    KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

  • segera:Peringatan: Maklumat PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri memberi anda PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri oleh syarikat kami, perkhidmatan PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri. PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PyrgosHarga pengubah jenis kering 2500Kaedah proses pembuatan biasa dalam industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!