KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan

  • masa pelepasan:2022-11-29 14:25:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:464
  • Penerangan pantas:

    Kifisia,Manufacturing process and steps of dry-type transformerOil leakage of cast iron partsKifisiaAnalisis penyimpanan kuasa p

Kandungan artikel

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Oil leakage of cast iron parts

KifisiaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

KanlupusMenurut keadaan retak,KifisiaDimensi pengubah selam minyak 1600KVA, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Berapa banyak pengubah kuasa

Produsi keselamatanKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Pasukan pengubah kuasa


KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli,KifisiaPengubah kuasa tiga fasa, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang,KifisiaRangkaian pengubah kuasa, dll.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

KifisiaBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

CarolinaMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan memberi anda KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan oleh syarikat kami, perkhidmatan KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan. KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KifisiaGambar pemasangan pengubah kuasaCara menghasilkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!