Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang

  • masa pelepasan:2022-10-31 08:01:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:232
  • Penerangan pantas:

    Pokok Separuh Jalan,Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis k

Kandungan artikel

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Pokok Separuh JalanPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

AgstafaKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan,Pokok Separuh JalanApa fungsi utama pengubah kuasa, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pembuat pengubah kuasa

After hours of continuous trial operation with a certain load,Pokok Separuh JalanBagaimana pengubah menghantar elektrik, and the transformer will turn to all normal operation.


Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang



Pasukan pengubah kuasa

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Pengubah terbenam minyak

Pengurusan jujurSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang



Operasi pengubah tenggelam minyak

standar kualitiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik,Pokok Separuh JalanAnalisis pasar pengubah jenis kering, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Pembuat pengubah kuasa

Pokok Separuh JalanMod wayar pengubah jenis kering:

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

CarolinaMaklumat produk lain
  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

    ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

  • MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

    MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

    MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

  • MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

    MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang memberi anda Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang oleh syarikat kami, perkhidmatan Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang. Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pokok Separuh JalanPengubah jenis kotak 1250Bidang aplikasi terus berkembang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!