La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja

  • masa pelepasan:2022-10-30 13:25:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:322
  • Penerangan pantas:

    La Lima,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, nyalakan periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang

Kandungan artikel

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, nyalakan periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

La LimaPerubah telinga pemeriksaan

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Saint-QuentinPenukar jenis kering

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai,La LimaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis kering, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

reformGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, tujuan rawatan boleh dicapai.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Permukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

middlemanIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna,La LimaPenawaran pengubah minyak yang ditenggelamkan, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

La LimaPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Operasi pengubah tenggelam minyak

CarolinaMaklumat produk lain
  • LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

    LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

    LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

  • SiquirresKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyakLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya di

    SiquirresKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyakLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya di

  • ColumbusPlatform angkat kecil hidraulikBuat inovasi jenama yang unik

    ColumbusPlatform angkat kecil hidraulikBuat inovasi jenama yang unik

  • ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri

    ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri

  • KemnitzJembatan pengangkutan bekasIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

    KemnitzJembatan pengangkutan bekasIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • KemnitzPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBagaimana menilai kualiti

    KemnitzPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBagaimana menilai kualiti

  • KemnitzPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah aspek penuh dari

    KemnitzPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah aspek penuh dari

  • segera:Peringatan: Maklumat La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja memberi anda La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja. La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La LimaPengubah distribusi 10kVFungsi dan prinsip kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!